Έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αποδείξει πως ακόμα και όταν οι ακροατές παράλληλα με το να ακούνε τον αγαπημένο τους σταθμό κάνουν και κάτι άλλο, οι διαφημίσεις μίας εταιρείας ενεργοποιούν υποσυνείδητα τους στόχους που αυτή έχει θέσει (π.χ. την ενημέρωση). Κατά μέσο όρο, σημειώνονται 3 ώρες ακρόασης του ραδιοφώνου ημερησίως, ενώ σύμφωνα με τους αριθμούς, η διαφήμιση στο ραδιόφωνο λειτουργεί ως μία από τις κυριότερες επενδύσεις, με σίγουρη απόσβεση του χρηματικού ποσού που έχει διατεθεί για αυτόν τον σκοπό, ενώ παράλληλα λειτουργεί σα μοχλός ενεργοποίησης για την ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησης.
Το ραδιόφωνο ως μέσο έχει μία άκρως ζωντανή και συνεχώς αναπτυσσόμενη σχέση με τον εκάστοτε ακροατή του, αφού είναι το μόνο που προσφέρει ισότιμα περιεχόμενο και διαφημιστικό ερέθισμα. Με ένα πάτημα του κουμπιού, ο ακροατής είναι σε θέση να ακούσει ο,τιδήποτε τον φορά, ενημέρωση – ψυχαγωγία – μουσική, κάτι που καθιστά το ραδιόφωνο το πιο ευχάριστο μέσο μαζικής ενημέρωσης με καθοριστικό σημείο τον αυθόρμητο ανθρώπινο παράγοντα. Προσφέρει τη μοναδική εμπειρία να ακούει ο καθένας ξεχωριστά αυτό που έχει επιλέξει, να νιώθει όμως ταυτόχρονα κομμάτι ενός μεγαλύτερου συνόλου.
Μέσω της διαφήμισης σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό, ένα και μόνο σποτ είναι ικανό να προκαλέσει μία έκρηξη συναισθημάτων στον ακροατή που είναι συντονισμένος εκείνη τη στιγμή. Αυτό γίνεται ακόμα πιο καθοριστικό μέσω της μουσικής, για την οποία το ραδιόφωνο παραμένει το κύριο μέσο μαζικής προώθησης, αφού οι εταιρείες και οι καλλιτέχνες βασίζονται σε αυτό, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με το κοινό, όπως ακριβώς με την ίδια λογική θέλετε και εσείς να μαγνητίσετε την προσοχή του κόσμου.